Hocam Esxi üzerine kendi network ün den static ip verdikten sonra DHCP' de açıksa ek bişey yapmana gerek olmaması lazım. Cihazın geldiğinde esxi kurup doğrudan network e bağlayıp bir vm kurup denemelisin.