vidpic3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnterfaceleri bridge mode bırakıp modemden natlı ip adresi alın hepsi internete çıkmış olur.
Bu cozumu bilgisayarlar teslim edildiginde uygulamak icin sizden destek alabilir miyim ?

lndmehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Esxi neden gerekli? VMware'i kontrol edin ev tipi bilgisayarlarda sanallaştırma çözümü için güzel bir sistem.
Esxi tarafında controller olarak yine bir bilgisayar (client) kullanmak zorunda kalacaksınız
ESXi'de zaten VMWare'nin ancak VMWare workstation ESXi'ye oranla inanilmaz performans kaybi yasatiyor.

CloudHead adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Selamlar,

Modemin DHCP' den IP dağıtıyorsa Esxi içerisinde açtığın VM' lere de IP dağıtması ve internete çıkartması gerekmektedir. Belki Esxi switch ayarlarında küçük bir konfigurasyon gerekebilir.
Bende bunu dusundum ama bahsettiginiz switch konfigurasyonu hakkinda bilgim yok