Ekleme: Bazılarının beyninde engel var, biz engellesek de engellemesek de bir şey değişmeyecek. Örneğin muhatabını sırf 'engelli' olduğu için küçük gören insanlar bu kategoride. Forumda da engelli olduğumu tesadüfen öğrenen birileri oldu ve bazıları çok samimi, anlayışlı tepki verirken bazıları rencide etmeyi tercih etti. O arkadaşlar burayı okuyorsa bilsinler ki sizin beni veya bir başkasını fiziksel kusuru nedeniyle ötelemeniz yalnızca karakterinizi yansıtır. Yoksa insanların engelli olmalarına rağmen burada pek çok iş yapıp yüzlerce trade ve onlarca güzel yorum alabildikleri, toplumun bir parçası oldukları ve sizden bir farklarının olmadığı gerçeğini değiştirmez. Bir de 40 yaşında bir iftiracı denk gelmişti burada; '10 TL isteyip duruyor paranın kölesi' diye -trade atmıştı utanmadan. Onu da mecbur engelledim; yaşından utanmayana yapabileceğim tek şey buydu.