Hocam Selamlar,

Modemin DHCP' den IP dağıtıyorsa Esxi içerisinde açtığın VM' lere de IP dağıtması ve internete çıkartması gerekmektedir. Belki Esxi switch ayarlarında küçük bir konfigurasyon gerekebilir.