VelihanD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba evimdeki bir bilgisayara kendi kullanim amaclarim icin ESXi kurup icerisinde VDS acmak istiyorum. Ancak ESXi'de bilgisayarlarin internet erisimi olmasi icin her sunucuya ayri ip atamak gerekiyor. Tek ip uzerinden birden fazla sunucu calismiyor. Bilgisayarlarda zaten kiraladigim proxyleri kullanacagim ama sunucularin proxy sunucusuna baglanmasi icin ev interneti ile ayri ip atamadan internet erisimini acmanin bir yolu varmidir ?
Cevaplarinizi bekliyorum , iyi forumlar
İnterfaceleri bridge mode bırakıp modemden natlı ip adresi alın hepsi internete çıkmış olur.