Sokakta garip garip hareketler yapan, 3-5 lira için komik hallere düşen, tiktok çekerken Allah aşkına para gönderin diye bağıran, tava büken, duvar kazıyan insanlar foruma üye olmaya başladı. Para azaldıkça dolandırıcısı, çalıntı kart kullananı arttı. Çaldığı hesapları satmaya çalışan, yasadışı yollar ile bir sürü yerde hesap oluşturup burada satışa çıkarıldığını gören herkes davetiye kovalar oldu. R10 böyle satışlara ses çıkarmadığı sürece bu adamlar bu foruma dolmaya devam edecek.
Kimseyi engellemedim fakat burada mümkün olduğunca az zaman geçirip, az ticaret yapıyorum. Mümkünse eski üye bulmaya çalışıyorum. Şurada son yaptığım 3-4 ticaretin tümünde zarar ettim, mümkünse kullanmıyorum artık.
Özet : 0