Hayırlı olsun kolay gelsin.
Stale share biraz fazla gibi. Ping süresi yüksekse eğer ondan kaynaklanıyor genelde.
Lolminer 1.2 kullanıyorum 40-45ms ping veriyor hiveon'da. Phoneixminer 80-90ms mesela.