dowerpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senedir kurul kararıyla erteleme alıyorum. size de aynısı olur 3 sene gider gelir sonra çürük alırsınız
10 haziranda tecilim bitiyor , 31 aralığa kadar yoklamaya girmesi gerekiyor diyor. Benim bakaya olmama , para cezası ödememem için ne zaman muayene işlerine başlamalıyım . benim de kilo sorunum var normal üst sınırdan 20 kg fazlayım.