Hocam ya şaka yapıyorsunuz ya da illegal yolla olanı istiyorsunuz. Ana bayiyiz bize 300 TL gibi bi fiyat bile gelmesi imkansız. Ya gerçek fiyatlardan haberiniz yok ya da alıştırmışlar sizi illegal yollarla alınan rp ye.