Hocam tecil ettirebilirsiniz. Askerlik şubesi ile iletişime geçin, durumunuzu bildirin. Erteleme hakkınız var 2 yıl. Endişe etmenize mahal bir durum yok. Daha fazla canınız sıkılmasın diye askerlik şubesine gidin, bu şekilde kafanız da ağrımamış olur. 2 yıl tecil hakkınız var, ekstra yorumların tamamı yanlış olacaktır.