e devletten askerlik durumu sorguladıgımda en yakın subeye muracaat edin diyor. 19 yasındayım 20den gün alıyorum.geçen sene yks sınavında başarılı olamadım bu sene de açıkcası pek ümidim yok seneye olan sınav için hazırlanıyorum diyebilirim şimdiden. açık lise mezunuyum tecil ettirme durumum var mı üniversite sınavına hazırlanmak için. ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz ?