Zamanında vermiyorsa işi elbette negatif puan kullanma hakkınız var, zamanında teslim etmeyip, telefon açmıyorsa bu etik değil ama karşı tarafında işi olabilir tabii.
Siz yine de kullanmak isterseniz negatif puan kullanın ki başka insanlarda mağdur olmasın ama hala zaman varsa kullanmak doğru değil