Valla son zamanlarda ben de çok denk geliyorum yahu ödemeyi bile geciktiren dolu inssn var ödeme dediğim de 15 20 lira birşey ama yani insan kötü hissediyor sanki kullanılmış gibi hissediyor parasında değilim ama böyle yapanlara eksi ticaret puanını ver bas şikayeti diyorum bazen kendime