Türkiye saati ile 16:30`a dikkat edin burada alın tutun demişler bu grup dahil reddit`de her yerde yayıldı herkes aldı. Peki bu pump`dan kim kazançlı çıkacak? Bir yerde düzeltmesi lazım. 16:30`da ya ciddi bir yükseliş gelir ya da ciddi bir satış.