XRP Anlık olarak 4.60 davası olumlu mu sonuçlandı yoksa pump mu var müsait değilim pek araştıramıyorum şuan fakat 1.5 2₺ seviyelerine düştüğünde 10k atmayı planlamıştım ama dava sonucu sonunda daha da dip görür diye atmamıştım 😅 hayatım son bir yıldır hep keşkelerle geçiyor lınk 15,16₺ seviyelerinde iken 50 tane almıştım satmasam temiz kar edecektim 10k da doge vardı sweat falan almak için bozdum 🥺 hayatım hep keşkelerle geçiyor bu yıl resmen