Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte burdaki seçeneklerden Abone olmak istemiyorumu seçerseniz oto abonelik kalkar hocam. Veya günlük e-mail gönderilmesini isteyebilirsiniz ben o şekilde kullanıyorum.