esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ona bakmadım ama sanmam, herkesin imza varsayılan boyuta gelmiş
Sanmıyorum hocam şuan ikimizinkinin boyutu farklı mesela (mobildeyseniz farketmiyor olabilirsiniz)