Siz kullanamadınız diye macOS kötü, windowsun gerisinde mi oldu hocam
Development tarafında hem windows hem Mac kullanıyorum, Mac daha konforlu ve userfrendly geliyor bana.
Alışkanlıklar da hocam. Şu lanet sorunu çözemedim bir türlü var mı bir öneriniz. Ayar oldum