Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz kullanamadınız diye macOS kötü, windowsun gerisinde mi oldu hocam

Development tarafında hem windows hem Mac kullanıyorum, Mac daha konforlu ve userfrendly geliyor bana.
Alışkanlıklar da hocam. Şu lanet sorunu çözemedim bir türlü var mı bir öneriniz. Ayar oldum