Merhab arkadaşlar macos da yeniyim ama hiç sevmedim sanki zorlaştırmak için tasarlanmış gibi işletim sistemi cidden windows 10 un ne kadar ileride olduğunu gördüm macosa geçince. Bir de o kadar övüyorlar bu işletim sistemini. Neyse android studioda şu emulator normal windows 10 da olduğu gibi göstermiyor. Aşağıdaki resimdeki gibi gösteriyor bunu nasıl windows 10 daki gibi yaparım. o kadar ayarlara baktım yabancı kaynaklara baktım bulamadım yanlış mı aradım anlamadım . Yardımcı olursanız sevinir
Benim istedim aşağıdaki resim gibi yani burada ayarlara ulaşım gps fake arama falan yapabiliyoruz bir çok özelliğe erişebiliyoruz ama yukarıdaki gibi olunca bunlara ulaşamıyorum