Aslında her büyük sorunda olduğu gibi yine olabileceğin en kötüsü oldu ama cihazımız yedekli olduğu için trafik bu cihaz üzerinden akmaya başladı. Geçiş sırasında da şikayetçi olduğunuz durum oluştu. Sorun çıkartan diğer cihaz için ekip şu an çalışmaya başladı.
o yüzden DGN'yi tercih ediyoruz

ellerinize sağlık