mavirane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Hayvanlardan tanrılara kitabı hakkında ne düşünüyorsunuz, uzun zamandır almayı düşünüyordum fakat bi türlü denk gelmedi. Tavsiye eder misiniz?
Ben de büyük bir merakla aldım kitabı içerisindeki bilgiler gerçekten çok iyi çok üst düzey hazırlanmış. Fakat zaman zaman çok sıktığı ve başka kitaplara geçtiğim oldu. Benim öneririm kesinlikle alıp bir kez okuyun. Sıkılınca bir kaç gün (gerekirse 1 hafta) ara verin. sonra tekrar devam edin.