10 dk içinde 20 kişiye DM attım ve doğal olarak ban yedim. Sorum şu; ban yemeden evvel attığım mesajlar, ban yediğim için karşı hesaptan görülmez mi? İlginç bir şekilde 20 kişinin 1 i bile görüldü olmuyor.