duhanguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de ytd yazıyorsunuz ya hiçbir yatırım değeri olmayan, dogecoin hakkında hiçbir fikriniz olmadan çok gülüyorum. İnsanlar buna yatırım yapmıyor zaten. Toplu satışlar başlamadan karını alıp çıkmak için yapıyor.
fikir beyan ediliyorsa, ytd tabii ki yazılması zorunlu. kaldı ki yazıp yazmamam seni hiç ilgilendirmez. söylediğim düşüncede her yatırım aracında en uygun ve kazanç kapısı sağlayacak yöntemdir. hayatınızda yatırım yapmadığınız için belki uzak oluyor olabilirsiniz. o yüzden alıntılamadan, uzaklaşın lütfen.