xr kullaniyorum pil gayet iyi gidiyor . Oyun oynayan biri degilim ancak forumlarda youtube whatsapp cok aktif kullaniyorum her zaman elimde diyebilirim . Uyumadan önce %10 şarj kaliyor . İphone 7 den gecis yapmistim memnunum. İphone 11 ile arasindaki fiyat farkina degermi bilmiyorum ancak iphone 11 cok kalin ve cok kaba geldigi icin almadım sizde elinize telefonu almadan karar vermeyin .