Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence farklı şeyler söylemiyorsunuz. Elon Musk, bu tweeti attığında artış olacağını bilmiyor muydu? Biliyordu. Sonra düşeceğini? Senden benden iyi bileceğine şüphe yoktur sanırım. Aradaki al satlarla dünyanın kârını yazmıştır kenara.

Soruya gelince, ileri derecede paranoyak bir komplo teorisyeni değilim ancak Dünya'yı yöneten aileler ve küresel olayların hep birilerinin kontrolüyle, müdahalesiyle gerçekleşip şekil aldığı bir gerçek. Biraz okuyan araştıran herkes bunu bilir zaten. Sermayeyi elinde bulunduran daha da zenginleşmek, gücüne güç katmak istiyor. Her zaman da bu böyle olacaktır.
dediklerinde haklısın yükseleceğini biliyordur zaten hatta bilerek yapıyor o #DogeCoin olaylarını falan dediğim gibi arz,talep fiyatı arttırır Elon Musk da 5 kazancaksa 10 kazanmış oldu artı olarak bende Dünya'yı ailelerin yönettiğini düşünüyorum hatta siyasi olayları bile onların yönettiği kanısındayım