EfendiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize sağlık. Yazılımda herhangi bir cache eklentisi kullanmıyorum.

PHP 7.4 + Opcache + Redis + Nginx + kendi optimize çalışmam ve sonuç:



Rica ederim ne demek. Mis gibi olmus Allah bozmasın böyle devam.