Birazda gerçekci yaklaşmamız lazım kurucusunun geliştirmeyi kestiği trol coin eminim 10 yıl sonrada bu seviyelerde olur hatta çoğu borsada delist edilir
Bence öyle değil bana diyin ki bundan 10 yıl önce btc diye bir şey cıkıcak sanal para 300 k yı görcek kim inananır? Satoshi de foruma yazdı cıktı bidaha girmedi 10 yıl sonra musk biz marsa koloni kuruyoruz para olarak kripto kullanıcaz derse her şey farklı olur