Bilgisayarımda hdd olarak 32 gb flash hafıza var. Depolama son sınıra geldiği için her dosya her program benim için sorun demek.
Intel Pro Set / Kablosuz Yazılımı bildiğim kadarıyla sürücü yazılımı. Ama onca program içinde 3 boy farkla öne geçmesi zoruma gidiyor. Bir umutla düşündüm ki, belki de yardımcı bir yazılım. Kaldırsam sorun olur mu acaba?