Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözünüz kapalı 11 hocam kullanıyorum baya memnunum
Şarj durumları nasıl? İphone x e kadar şarj problemi var diye biliyorum. Son modellerde de powerbankla mı geziyor iphonecular ? 🤔