aslında hiç engelli insan yoktu ama son zamanlarda tahammülsüzlüğüm arttı ve barışçıl tarafım dibe vurdu sanırım saçma sapan gelen insanları engellemeye başladım şu anda 2 kişi engelli ama bu sayı kısa zamanda katlanacak gibi duruyor