BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle ip11 alın
realmerciless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii ki 11 alın hocam.
Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben iPhone XR aldım, yaklaşık 3 hafta kadar oluyor belki 4.
Vatan bilgisayardan aldım. 6.300 TL idi, şimdi nedir bilmiyorum. 11 ile 8.000. Ben aradaki 1.700 TL farkı görmezden gelemedim, almadım. Fark var elbette ancak 1.700 TL değer miydi, bilemedim. Çok şükür memnunum, bana yetiyor.
Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir fark olmasa bile 11 daha geç eol olacak. Ayrıca işlemcileri de farklı.

Edit:

https://www.apple.com/iphone/compare...3=iphone12mini

buyrun karşılaştırması burda.
Alkanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gözünüz kapalı 11 hocam kullanıyorum baya memnunum
Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zenginin derdi de başka oluyor
eAcar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba bir apple satıcısı olarak kesinlikle iphone 11 derim.
Kesin alacaksanız dm iritaba geçin fiyat konusunda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

İyi geceler
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone XR: A12 Bionic Çip
iPhone 11 : A13 Bionic Çip
+ Kamera farkı.

Boyut aynı, görünüş kamera dışında aynı, kalınlık vs aynı.

XR 4 sene daha yazılım güncellemesi alacak + 11 ise 5 sene.

Mevcut olarak iPhone 11 kullanıcısıyım ve aldığıma çok pişmanım. Peki neden pişmanım?

1) Oyun kullanıcısı değilim, olsaydım bile a12 işlemci fazlasıyla yetecekti.

2) Kameralar arasında uçurum fark yok, iPhone'da yer alan ikinci kamera sadece geniş açı fotoğraf çekmenize yarıyor bunun dışında bir fonksiyonu yok.

Ayrıca A13 işlemci A12'ye göre daha az enerji tükettiği için biraz daha batarya performansı uzun.

Sonuç olarak;
iPhone 11 alacağıma XR almış olsaydım bugün yapabildiklerimin aynısını yapacaktım. Gündelik kullanımda hız anlamında hiçbir fark yok. Kendinize şunu sorun; arada ki 1000 & 1500 TL gibi bir farka değer mi? Bu farka neden olan özellikleri gündelik yaşamda ne kadar kullanacağım?

Şu anki aklım olsaydı 11 yerine SE 2020 alırdım açık ve net.
Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam olarak bu ikilemde ben de kalmıştım. SE 2020 bana küçük geldi, o yüzden almadım. Diğer yazdıklarınıza tamamen katılıyorum, 1700 TL fiyat farkı vardı. Göze alamadım, XR aldım. Gayet memnunum.
Gecenin bu saatinde değerlendirmeler için çok teşekkürler hocalarım, SE 2020 açıkçası banada küçük geldi XR ve 11 arasındaydım ancak 11'i önerenler XR'dan daha fazla bende nedir bunun hikmeti diyerek araştırdım açıkçası 11 biraz daha içimi ısıttı yine de teşekkür ederim alabilirsem inşaAllah tekrar not düşeceğim