iPhone XR: A12 Bionic Çip
iPhone 11 : A13 Bionic Çip
+ Kamera farkı.
Boyut aynı, görünüş kamera dışında aynı, kalınlık vs aynı.
XR 4 sene daha yazılım güncellemesi alacak + 11 ise 5 sene.
Mevcut olarak iPhone 11 kullanıcısıyım ve aldığıma çok pişmanım. Peki neden pişmanım?
1) Oyun kullanıcısı değilim, olsaydım bile a12 işlemci fazlasıyla yetecekti.
2) Kameralar arasında uçurum fark yok, iPhone'da yer alan ikinci kamera sadece geniş açı fotoğraf çekmenize yarıyor bunun dışında bir fonksiyonu yok.
Ayrıca A13 işlemci A12'ye göre daha az enerji tükettiği için biraz daha batarya performansı uzun.
Sonuç olarak;
iPhone 11 alacağıma XR almış olsaydım bugün yapabildiklerimin aynısını yapacaktım. Gündelik kullanımda hız anlamında hiçbir fark yok. Kendinize şunu sorun; arada ki 1000 & 1500 TL gibi bir farka değer mi? Bu farka neden olan özellikleri gündelik yaşamda ne kadar kullanacağım?
Şu anki aklım olsaydı 11 yerine SE 2020 alırdım açık ve net.
Tam olarak bu ikilemde ben de kalmıştım. SE 2020 bana küçük geldi, o yüzden almadım. Diğer yazdıklarınıza tamamen katılıyorum, 1700 TL fiyat farkı vardı. Göze alamadım, XR aldım. Gayet memnunum.