RuzgarSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
28 kişi ekli. Bu listeyi paylaşmam etik olmaz yoksa alıp direkt hepsini engelleyin %100 ihtimalle zaten ya engellemiş olduğunuz ya da engelleyeceğiniz insanlar çıkacaktır o kadar eminim.
Aşırı derece boş yapan, saçma sapan akıl mantık dışı yazıp çizen, aşırı spama kaçan, sırf konu açmak için günde 30 konu açan(bunu yapanlara boş yapıyorsun demek yerine ilginç bir şekilde pohpohlandığı görüyorum),
nadirde olsa google a soru sormaktan aciz olup gelip konu açıp bekleyen(bunların sayısı aşırı fazla ama genelde konu başlığından bile belli olduğundan konularına girip engel atmıyorum),
bi şeyler sorup cevap aldıktan sonra hiç bi şekilde dönüş yapmayan(teşekkür vb. bi beklenti yok, oldu olmadı işine yaradı vs. bi dönüş yapsın ki bizde kendimizi ona göre geliştirelim) daha böyle bi kaç sebepten bu engel listemiz artıyor
r10 benim olsa cerceve yaptırıp bannera koyarım