aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rankın mge mi ? oynayışın güzel.
Rank efsanevi kartal hocam faceit oynuyorum normalde ama mm giriyoruz bu sıralar Oynarız tabi neden olmasın teşekkür ederim