Herhangi bir kişiden talepte bulunmanıza artık gerek yok. https://www.r10.net/forumda/2671347-...ep-konusu.html konusu üzerinden davetiye hakkı tanımlanmasını isteyebilirsiniz. Eğer profiliniz uygunsa, @Engin; yardımcı olmaktadır.