uof52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük olarak iletişim kısmını kontrol ederim alışkanlık olarak bu gün biri böyle bir şey atmış , acaba ne deme çalışıyor iletişimde bırakmamış . Sitede telif içiren bir şey mi var yoksa dalga amaçlı mı ?

Aslında tavsiyede bulunmuş, domaini kendi görüşüne göre "çoluk çocuk işi" olarak görmüş ve bu domainle bir yere varamayacağınızı belirtmiş.
Umarım başarılı olursunuz