Günlük olarak iletişim kısmını kontrol ederim alışkanlık olarak bu gün biri böyle bir şey atmış , acaba ne deme çalışıyor iletişimde bırakmamış . Sitede telif içiren bir şey mi var yoksa dalga amaçlı mı ?