10 level de bir silah verildiğini yeni öğrendim. Oyun 2010da citizene mi ne satılınca mahfedildi. Haftalarca zindanda kastığım günleri özlüyorum.
70 levele kadae veriyor galiba, +9 30 ort dolu dan bile çok vuruyor 20 levellik verdiği, ama 14 günde bitiyor süresi. İlk başladığımda heralde bi 10 seneyi geçmişti, o zamanki olan buglar hala var, hiçbir şeyi düzeltmemişler. Karakter ekranında takılma, ışınlanırken ışınlanmayıp durma, oyundan atma. Metin 2 nin diğer oyunlara göre tek sevdiğim yanı 15 seneki önceki hayvan animasyonları ile şimdikilerin aynı olması. Sırf o bile bana bi mutluluk veriyor.