Merhabalar Cüneyt hocam, siteyi pm den atar mısınız? Bir bakayım. Bildiğiniz gibi bende kullanıyorum ve bir çok kişiye kurdum. Çözeriz belki
hocam sana göndermiştim sanırım

özelden atıyorum yeni bir proje yapıcam 80 dolar bulamazsam

senin limitsizden bir domainlik gecici süreli kullanım hakkı isteyebilirim