robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Cüneyt hocam, siteyi pm den atar mısınız? Bir bakayım. Bildiğiniz gibi bende kullanıyorum ve bir çok kişiye kurdum. Çözeriz belki
hocam sana göndermiştim sanırım özelden atıyorum yeni bir proje yapıcam 80 dolar bulamazsam senin limitsizden bir domainlik gecici süreli kullanım hakkı isteyebilirim