2 yıl önce abim almıştı 100 tllik, 2 ay önce yükselmez diye sattık 200 olmuştu. Satmasaydık 1260 tl(2 yılda %1200 kâr) falan olacaktı. Al unut olayını bu sayede anladım. YTD yazayım sıkıntı çıkmasın