Telefon ile aramayı deneyin, şuan en iyisi Amazon diyebilirim. Malum Hepsiburada hizmetinden kat kat iyiler. Monitör almıştım, nokta kadar ekranda hatası vardı ve para iadesi istedim. Yeni monitör gönderip eskisinin bende kalmasını söylediler. Açıkçası ülkemizde çok alışık olmadığımız durumlardan biriydi. Şaşırmıştım