Arkadaşlar yükselen bir şeyi neden en yüksekten alıyorsunuz?
Coin olarak konuşalım. Coin yükselince değil yükseleceğini düşününce alınır. Aaa yükseliyor hemen alayımda bende kazanayım derseniz kaybedersiniz. Hiç bulaşmayın!
çok ilginç bir psikoloji doğru.
%20 çıkar alırsın %50 hadi neyse ama %800 çıkmış bir hisseyi niye alır insan gerçekten merak doğrusu....