Herkesin merak ettiği basit bikaç soru var, bence cevaplarsan hem bosuna pm le vakit kaybı olmaz hemde daha net bir satış konusu olur kanımca.

İçindeki parayı çekmemenin nedeni nedir ?
Noterde enazından odediğimiz parayı geri kazandırma garantisi veriyormusun ?