Arkadaşlar yükselen bir şeyi neden en yüksekten alıyorsunuz?
Coin olarak konuşalım. Coin yükselince değil yükseleceğini düşününce alınır. Aaa yükseliyor hemen alayımda bende kazanayım derseniz kaybedersiniz. Hiç bulaşmayın!