Forumda çoğu kişi bazı şeylerden rahatsız, dediğiniz gibi jenerik kelimesini kendine yontup her saçma şeye jenerik diyenler dahil. Bende bazı şeylere uyuz oluyorum ve bunların başında " ilgilenilirse iş yapar, ilgilenildiğinde artacaktır. " Yahu sıfırdan yapsam da ilgilendiğimde artacak zaten, öyle ise neden senden alıyorum? Saçmalık. Ayrıca sanki tek tek kontrol etmiş gibi daha iyisi yok, daha ucuzu yok, en güvenilir biziz, en kalitelisi bizimki olayı denetlenmediği için herkes kendi malını EN görüyor. Ayrıca artan sms onay ve smm panel muhabbetlerinden de pek hoşlanmıyorum ama millet ekmeğini buradan çıkarıyor, bir şey diyemiyorsun. Rahatsız olduğum şeyleri tek tek saysam neler derler neler, o yüzden hiç başlamayalım.
Yoğurtçu yoğurduna ekşi demez hocam

Onlar başka dünyanın insanları zaten. Sahibindende dosta gider, çıtır hasarlı varsa site için de dediğiniz şeyler var..