Aslında bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım adsense konusunda. Bu sitenin red yemesi normal çünkü kopya içerik ve değersiz içerik çok vardı. Çözmeye çalışıyorum...
Hocam bende sorun yaşamıyorum, sitem de AdSense var fakat benim içeriklerimin hepsi özgün AdSensem var ancak diğer adam kopyala yapıştır yapıyor onunda var. Peki ben neden uğraşıyorum ki? Bende kopyala yapıştır yapayım ama işte bir tek bende kurallar işler. Kopya yapıştır yapan adam AdSense varken bile kopyala yapıştır yapmaya devam etsin..