2.5 senelik siteyi devraldım. Kopya yazılar vardı başvurdum ertesi gün red yedi. Yaklaşık 20 tanesini kaldırdım başvurdum tekrar red yedi. Yaklaşık 150 yazı kaldırdım hatta muhtemelen en az 50 tane özgün içerik de içinde kaynamıştır... Tekrar başvurdum ancak bu kaldırdığım yazıları search consoleden de kaldırmam gerekiyor mu? Gerekiyorsa tek tek nasıl yapacağım?