hiçbir kodlama bilgisi olmadan bir girişim yapmak, site açmak mantıklı mıdır? bu siteyi büyütebilmek olanaklı mıdır size göre?
yani başkasına parayla yaptırcak sonra kendi pazarlamasını reklamını vs.. yapacak aslında. Bildiğime göre Bitaksi ve getir sahibi yazılım bilgisi olmadan 2 sini açtı.

Benim düşüncem pazarlamanın reklamın önemli olduğu sonuçta para vererek internet sitesi e-ticaret sitesi veya uygulama yaptırılabilir diye düşnüyorum, sizler ne düşünüyosunuz?