3 aylık bir üye
R10.Net aracılığı ile itraderlara baktığımda minimum
89 Ticaret yapmış! Ama ona göre moderatörler taraflıymış. Ya da çifte standart uyguluyorlarmış

3 Ay içerisinde sayesinde 98 ticaret yaptığınız platform bu kadar mı değersiz sizin için? Zaten her şekilde birşey söylerler hiçbir şey demeseler bile yine birşey söylerler. insanları hiçbir zaman tam anlamıyla memnun edemezsiniz! Banlasanız sorun banlamasanız daha sorun. Maalesef insanlarımızda vefa ve değer konusu zayıf.
Burada Moderatörler asla insanları ayırmazlar, ayıramazlar! Ben bunları yazmaktan bıktım siz yeni üye olduğunuz için bazı şeyleri bilmiyor olmalısınız. Günde on binlerce işlem yapıldığı için hata yapma olasılıkları var fakat
KASITLI işlem yapmazlar!
Açtığınız konulara ve yazdığınız yazılara dikkat edin R10 diğer platformlara benzemez. Burada herkes eşit. Aslında herşey kural değil! fakat Forum genel kuralları, Kategori kuralları ve etik konulara uyan kimse banlanmaz.