Eğitim içeriğinden yana sorun olmaz fakat burada eğitmen çok önemlidir. Son zamanlarda eğitim alan kişiler içerisinden eğitmen yapıp derse soktularını duyar olduk. Sektörde yeni ve tecrübesi olmayan kişilerin sana bişey sağlayacağını düşünmüyorum. Eğer ofislerine gidip konuşacaksan açılacak sınıfta kimin eğitim verdiğini öğrenip linkedin den de olsa geçmişine bakmanda fayda olur.

Bunların yanında iş birazda eğitim alan kişide bitiyor. 2007 yılında bilgi adam system & network eğitimi almıştım. İlk gün hocamız kendinizi eğitime vermezseniz burası geldiğiniz en pahalı internet cafe olur demişti. Birde iş verenler bilgeadam sertifikasını umursamıyorlar. İlgili Microsoft sertifikalarını edinirsen daha faydalı olur.